206 E. 19th St., Lubbock, TX 79403 | Tel: 1-806-765-5555
Home  | About  | Contact

Noah Scott Medrano

Died: Mon., May 5, 2014

- Service details not available -


Print Obituary   Home Page All Obituaries

 


Noah Scott Medrano - age: 2 days
(May 03, 2014 to May 05, 2014 )
Resident of Lubbock, Texas

Obituary:
Noah Scott Medrano, infant, passed away Monday, May 5, 2014 at University Medical Center. Memorial services for Baby Noah will be 7:00 pm Friday, May 9, 2014 at Calvillo Funeral Chapel. Cremation arrangements were made under the direction of Calvillo Funeral Home.



Click to send flowers using our local area florist
Free delivery to our funeral home & save on wire fees
View/Sign the Condolence Book

Click the button to generate a printable document containing all condolences submitted

Condolence Booklet

aak
   Posted Sun October 26, 2014
Por favor acepten mis más sinceras condolencias por la pérdida de su ser amado. Es tan triste cuando un ser amado muere, aún más cuando se es tan pequeño. El dolor de la pérdida de un hijo es el dolor más grande que se puede sentir, uno se siente como que no hay consuelo a semejante pena, pero si existe, Ese consuelo lo hayamos en la palabra de Dios la Biblia. Deseo compartir con usted unos textos que le ayudaran en momentos difíciles como por el que esta pasando. En Rev. 21: 3, 4, Hechos 25: 15, Juan 5: 28,29, estos textos nos dan la bella esperanza de la resurrección, ya no más lágrimas, ni dolor, ni sufrir. Qué maravilla volver a ver a nuestros seres amados que han fallecidos, incluyendo a su bebe. Si desea saber más acerca de las promesas de Dios, le hago una cordial invitación a que visite el siguiente enlace: http/www.JW.org/es/publicaciones/libros/tratado-muertos-volver-a-vivir/ Ahí encontrara un artículo que habla más al respecto. Espero le ayude a lidiar con su dolor.


Visit www.prepaidfunerals.texas.gov for information relating to the purchase of preneed funeral contracts including descriptions of the trust and insurance funding options available under state law.

Copyright © 2017 Calvillo Funeral Home. All Rights Reserved.    | Website by CFS |